کد تخفیف در بازاریابی ایمیل: مزایا

مزایای بی شماری وجود دارد که در مورد بازاریابی نامه الکترونیکی برای کد تخفیف دیجی کالا شبکه ما صحبت می کند و شما را از طریق ادغام در کمپین های بازاریابی پست الکترونیکی دریافت می کند. یک مطالعه توسط DV Deutschland Voucher نشان داده است که حدود 37٪ از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند کوپن را بصورت آنلاین دریافت کنند و به همین ترتیب بسیار خوب عمل می کنند. مزایای دیگر به شرح زیر است:

کد تخفیف دیجی کالا بالای 300 هزار تومان هدیه از یک طرف ، می توانید با مشتریانی که قبلاً برنده شده اید ، تعامل برقرار کنید. بنابراین مشتریان موجود به مارک شما نزدیک تر شده و ترغیب به خریدهای جدید می شوند . از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید از طریق رویکرد هدفمند خود ، مشتری های جدیدی را که از محصول یا خدمات شما آگاه شده اند ، کسب کنید.

2. فعال سازی مجدد گیرنده های غیرفعال
با این وجود ، مشتری های موجود نیز وجود دارند که مدت طولانی فعال نبودند. با استفاده از کد تخفیف در خبرنامه ها ، آنها را تشویق به خرید مجدد می کنند . با این حال ، ما در مورد این و مزایای ذکر شده در جزئیات بیشتر بعداً در این مقاله بحث خواهیم کرد ، زیرا در صورت عدم رعایت برخی شرایط ممکن است خطرات ایجاد شود و در وهله اول از این موارد جلوگیری شود.

3. خریدهای ضربه ای
یک پدیده اساساً می تواند به محض بازپرداخت کوپنها شناخته شود: به اصطلاح خریدهای ضربه ای که به آنها خریدهای خودجوش نیز گفته می شود ، آغاز می شود.

این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید به عنوان یک شرکت به آن دست یابید ، زیرا در اینجا هر دو طرف برنده می شوند - کد تخفیف دیجی کالا هدیه اولین خرید شما به عنوان یک شرکت و مشتریان خود.

یک مطالعه دیگر نشان داد که خریدهای غیرمترقبه 70 درصد از خریدهای خرده فروشی سنتی و حتی 23 درصد از خریدهای آنلاین را شامل می شوند. این به نوبه خود ، تقریباً 17 درصد از فروش آنلاین را شامل می شود.

 

4. افزایش نرخ کلیک
مزایای دیگری که کدهای کوپن در یک خبرنامه ایجاد می کند ، افزایش نرخ کلیک است . همانطور که قبلاً گفته شد ، خریدهای به اصطلاح ضربه ای در مشتریان انجام می شود ، این بدان معنی است که کمپین ایمیل شما در وهله اول توسط آنها باز می شود.

می توانید دریابید که چه عواملی علاوه بر استفاده از کوپن به شما در افزایش نرخ کلیک در اینجا کمک می کند: نحوه افزایش نرخ کلیک به ایمیل کمپین های خود

به طور خلاصه می توان گفت کوپن های موجود در کمپین های بازاریابی ایمیل شما به مزایای زیر منجر می شوند:

نسل سرب
بهبود روابط با مشتریان موجود
گیرندگان غیرفعال را بازیابی کنید
نرخ باز شدن بالاتر
نرخ کلیک بالاتر
آنچه این همه مزایا مشترک دارند افزایش فروش در شرکت شما است . پس از همه ، این هدف از تلاش های بازاریابی ایمیل شما است ، اینطور نیست؟

تا حالا خیلی خوبه اکنون یاد گرفته اید که مزایای کوپن / کد تخفیف در بازاریابی ایمیل چیست؟ بنابراین ، قدم بعدی برای یافتن چگونگی اجرای بهتر آن است.

 

نحوه استفاده صحیح از کدهای تخفیف در کمپین های ایمیل
همانطور که با بهبود شهرت فرستنده و نمره فرستنده خود یا ایجاد لیست خبرنامه نامه الکترونیکی شما ، پیش نیازها و خطرات خاصی در هنگام ادغام کدهای کوپن در بازاریابی ایمیل شما وجود دارد.

برای این منظور ، Mailjet نکات زیر را برای شما ذکر کرده است که به شما در اجرای برنامه کمک می کند تا فعالیت های بازاریابی نامه الکترونیکی خود را در حد امکان انجام دهید.

 

کوپن را در خط موضوع اعلام کنید؟
به منظور موفقیت آمیز تر کردن فعالیت های ایمیل ، توصیه می شود از کلمه "کوپن" در خط موضوع خود استفاده کنید. در همین زمان ، نرخ باز شدن شما بطور خودکار افزایش می یابد. در اینجا چند مثال آورده شده است:

تخفیف جدید مشتری: "13٪ تخفیف در اولین خرید شما"
پاداش خریدهای مکرر: "ما برای وفاداری شما 15 یورو به شما می دهیم!"
حمل و نقل رایگان: "در ماه مه با کد کوپن خود بصورت رایگان از ما سفارش می دهید"
کوپن برای ثبت نام در خبرنامه: "هم اکنون برای خبرنامه ثبت نام کنید و یک کوپن 10 یورویی برای فروشگاه خود تضمین کنید"
تبلیغات محصولات در موارد خاص: "با استفاده از این کد تخفیف ، 15٪ تخفیف برای همه کالاهای تابستانی دریافت خواهید کرد!"
کوپن های شخصی برای روزهای تولد یا سالگرد: "تولدت مبارک! برای تولد شما ، برای سفارش بعدی شما 10 یورو به شما می دهیم. "
تخفیف محصولات مورد علاقه: "آیا پوسترهای دیواری ما را دوست دارید؟ با این کد 15٪ تخفیف در پوستر دیواری بعدی خود خواهید گرفت! "
کوپن دوستان-استخدام-دوستان: "دوستان خود را بیاورید و برای اشتراک فعلی خود یک کوپن 40 یورویی دریافت کنید"

آیا کوپن ها نسل سرب ارائه می دهند؟
برای اینکه بتوانید از کوپن ها از طریق خبرنامه برای دستیابی به مشتریان جدید استفاده کنید ، ابتدا باید در خبرنامه خود ثبت نام کنید.
PS آیا قبلاً در خبرنامه Mailjet ما مشترک شده اید؟ اگر نه ، اکنون می توانید این کار را انجام دهید ؛)

در خبرنامه MAILJET مشترک شوید

بله ، خبرنامه Mailjet را برای من ارسال کنید. من صریحاً موافقت خود را برای دریافت خبرنامه می دانم و می دانم که می توانم به راحتی در هر زمان مشترک شوم.

عضویت در
شما می توانید این کار را با هدف قرار دادن آنها از قبل با یک کوپن به محصول یا خدمات انجام دهید. با این حال ، شما برای هیچ کاری کوپن نمی دهید. در عوض با چشم انداز خود در تماس باشید:

نمونه ای از کد کوپن برای تولید سرب از Zalando.

 

اگر قبلاً مقاله ای را برای شما ایجاد نکرده ایم ، Mailjet نخواهیم بود: واقعاً نسل سرب موفق چگونه کار می کند

 

کوپن شخصی چقدر باید باشد؟
ایمیل های شخصی شده یا در این حالت کوپن های شخصی شده در کمپین های بازاریابی شما نیز اثبات شده است. اینها شانس باز شدن ایمیل شما را افزایش می دهد و احساسی از پیام های منتخب را به شما منتقل می کند .

در اینجا می توانید بدانید که چگونه می توانید علاوه بر استفاده از کدهای کوپن ، کمپین های ایمیل خود را طراحی کرده و یک آدرس مستقیم نیز در اینجا تولید کنید: شخصی سازی ایمیل با Mailjet: دستورالعمل های مرحله به مرحله.

نمونه ای از کد کوپن شخصی IKEA.>

 

آیا می توانم با تخفیف ، گیرندگان غیرفعال را جبران کنم؟
حالا بیایید دوباره درباره گیرندگان غیرفعال صحبت کنیم. همچنین می توانید مخاطبین پست الکترونیکی غیرفعال را که مدت طولانی تری در لیست مخاطبین پست الکترونیکی شما بوده اند فعال کنید و قبلاً آنها را مرتب نکردید.

با این وجود ، نکته مهمی در اینجا ذکر شده است:

از آنجا که مخاطبین غیرفعال می توانند ایمیل های شما را به عنوان هرمه علامت گذاری کنند و بنابراین هزینه های غیرضروری سرمایه گذاری بوجود می آید ، باید لیست گیرندگان غیرفعال مرتباً تمیز شود. اینگونه است که ما بین Mailjet تفاوت قائل می شویم

تمیز کردن خشن بعد از ارسال هرگونه برنامه ایمیل
تمیز کردن فشرده هر چند ماه ،
که می توانید به صورت ماهرانه از آن برای درج کوپن استفاده کنید.

به منظور اینکه مضرات تمیز کردن لیست های نامنظم را تجربه نکنید ، راهنمای Mailjet را در مورد چگونگی انجام این کار بخوانید: لیست های پست الکترونیکی را به درستی تمیز کنید [101 راهنما].

 

چه درصد تخفیف برای کوپن در بازاریابی الکترونیکی معنی دارد؟
آنچه برای گردش مالی شرکت شما مهم است ، میزان کدهای کوپن ارسال شده است. هرچه کوپن در خبرنامه شما تنظیم شود ، مشتریان بالقوه بیشتری در نهایت از آن استفاده می کنند.

بنابراین بهتر است همیشه آنها را با رقابت مقایسه کنید تا در همان زمینه مانند آنها حرکت کنند.

مقدار کوپن نیز تأثیر می گذارد. بسته به گروه هدف ، باید در نظر بگیرید که برای رسیدن به اهداف خود از چه میزان تخفیف باید استفاده کنید.

 

چه مدت باید کد کوپن حداقل اعتبار داشته باشد؟
عامل دیگر اعتبار کد کوپن است. برای تولید فشار مستقیم فروش ، کمپین های کوپن با مدت اعتبار کوتاه سودمند هستند. به همین ترتیب ، مدت اعتبار طولانی تر می تواند به مشتریان جدید بالقوه فرصت بیشتری برای خرید تخفیف داده شود:

اعتبار بهینه کوپن های ارائه شده توسط shopify.

مطالعه DV Deutschland Voucher همچنین نشان داده است که حدود 28٪ از 1011 پاسخ دهندگان اعتبار نامحدود کدهای کوپن را بهینه می دانند و 59٪ از پاسخ دهندگان بلافاصله پس از دریافت آنها را بازخرید می کنند.

 

چند بار می توانم کوپن / تخفیف از طریق خبرنامه و شرکت ارائه دهم؟
نه تنها اعتبار بلکه فرکانس درج کدهای کوپن برای موفقیت شما بسیار مهم است. بازاریابان اغلب از ارسال تورمی ، یعنی ارسال هفتگی کدهای کوپن از طریق یک کمپین بازاریابی استفاده می کنند. این می تواند کار کند ، اما در دراز مدت شادی و انگیزه خریداران را به حداقل می رساند.

بنابراین توصیه می شود برای ایجاد برنامه مناسب با تیم بازاریابی ایمیل خود بنشینید . به این ترتیب می توان شادی و انگیزه خریداران را در سطح متوسط ​​نگه داشت.

 

در چه مواقعی کوپن ها در ایمیل حس می شوند؟
آخر اینکه مواردی که کمپین های ایمیل خود را برای آنها ارسال می کنید نقش مهمی دارند که باید در برنامه ریزی خود بگنجانید.

مواردی مانند جمعه سیاه ، کریسمس ، روز ولنتاین ، عید پاک یا روز مادر وجود دارد که خریدهای ضربه ای به طور خاص تأثیر کامل خود را دارند:

خرید ضربه در جمعه سیاه از آمار.

 

نحوه ادغام کوپنها با Mailjet
اکنون یاد گرفته اید که چگونه می توانید کوپن های موفقیت آمیز را در بازاریابی ایمیل خود ادغام کنید و هنگام ایجاد آنها چه اهمیتی دارد. قدم بعدی این است که آنچه شما آموخته اید را با Mailjet به کار بگیرید.

Mailjet امکان انتخاب کوپن های شخصی و غیر شخصی را در کمپین های ایمیل خود به شما ارائه می دهد. بیایید به هر دو گزینه نگاه کنیم:

 

شامل کوپن های غیر شخصی نیز شوید
ساده ترین راه برای درج کدهای کوپن غیر شخصی در ایمیل ها همین است

متن یا دکمه ساده
تصویر
 

متن / دکمه ساده

در صورت وجود پیوند به عنوان متن ساده ، بر روی CTA کمپین خود در Mailjets Passport کلیک کرده و پیوندی را اضافه کنید. خواننده سپس به وب سایت شما ارسال می شود:

نمونه ای از کد کوپن به عنوان متنی که بر روی تصویر پس زمینه قرار داده شده است.

 

تصویر

به عنوان جایگزین متن ، می توانید کد تخفیف را نیز در تصویر ادغام کنید.

خبره اثبات شده کوپن را هم به عنوان تصویر و هم به عنوان دکمه تبلیغ می کند.

 

اگر از یک تصویر استفاده می کنید ، حتما تصویر را پیوند دهید. این لینک همچنین خوانندگان را به وب سایت شما هدایت می کند:

نمونه کد کوپن به عنوان تصویر از طریق Mailjet.

 

شامل کوپن های شخصی
با استفاده از یک کوپن یا کد کوپن ایجاد شده در سیستم ،کد تخفیف دیجی کالا برای لوازم ورزشی  می توانید نه تنها کوپن های شخصی ، بلکه کوپن های شخصی شده را نیز با استفاده از یک واردات پویا با ویرایشگر HTML درون خانه به کمپین بازاریابی ایمیل خود اضافه کنید:

نحوه اضافه کردن کد HTML از طریق Mailjet

 

و حالا؟
بنابراین یک کوپن یک کوپن نیست. روش های مختلفی برای اتصال مشتریان جدید یا مشتریان موجود به برند شما و چندین معیار وجود دارد که از اهمیت بسیاری در اجرای آن برخوردار هستند.

اکنون می دانید که هنگام ادغام کوپن ها در خبرنامه ها به دنبال چه چیزی باشید تا بازاریابی ایمیل شما حتی موفق تر شود


 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها